Nieuw uitvaartcentrum Purmerend

Poeren voor corridor Schiphol

Schiphol krijgt een tijdelijke extra vertrekhal vanaf april 2017. De extra vertrekhal komt via een corridor in directe verbinding te staan met een bestaande vertrekhal. Anton Bouw & Betontechniek heeft onder de verkeerstoren van Schiphol vier poeren aangebracht als basis voor deze corridor naar de nieuwe tijdelijke vertrekhal. Om de omgeving zoveel mogelijk te ontzien, zijn de meeste werkzaamheden ’s nachts uitgevoerd. Dit project werd extra bemoeilijkt, doordat de locatie vol lag met kabels en leidingen. Anton Bouw en Betontechniek heeft wederom een prestatie geleverd.

Nieuwe bushalte WCW in Eindhoven

In Eindhoven heeft Anton Constructiewerken een stalen constructie voor de bushalte bij het winkelcentrum Woensel gebouwd. Naast de fabricage en montage van de staalconstructie hebben we ook het uitwerken van het tekenwerk van de bushalte verzorgd. Dat bevat onder andere de elektravoorzieningen, de hemelwaterafvoer, het glaswerk (dak van de bushalte), de bliksemafleiding/aarding van de constructie en natuurlijk de uitwerking van de staalconstructie zelf.

Vernieuwen grijper

Anton Industrial Services heeft een grijper volledig vernieuwd. Er zijn nieuwe assen, nieuwe cilinders en nieuwe bussen gemonteerd. Daarnaast zijn de assen gemoderniseerd en is het smeersysteem aangepast. Dit zorgt voor een aanzienlijke verlenging van de levensduur. Bestaande scheuren zijn gelast en er zijn verstevigingsplaten geplaatst.

Nieuw leidingwerk vrachtwagens

Een klant van Anton Industrial Services wilde een oplossing voor een betere en snellere afgifte van hun vloeibare materiaal via hun vrachtwagens. Anton Industrial Services heeft daarom nieuw leidingwerk aangelegd wat zorgt voor 10 meter minder doorstroming en dus snellere doorstroming. Daarnaast zijn er diverse kogelkranen gemonteerd, zodat de kranen op verschillende punten open en dicht kunnen wat zorgt voor gemakkelijker onderhoud. De klant was zeer tevreden.

Prefab put voor Schiphol Airside

Anton Bouw & Betontechniek heeft een prefab put gemaakt die wordt geplaatst op Schiphol Airside. Het volledige tekenwerk en engineering is door ons verzorgd. In verband met de afmetingen en het gewicht van de put is deze in drie delen opgedeeld. Van opdracht tot transport heeft dit alles slechts drie weken geduurd.

Staalconstructie voor villa

Anton Constructiewerken heeft een staalconstructie gemaakt wat de basis vormt van een grote villa. Wij hebben hierbij zowel het tekenwerk verzorgd alsmede de detailberekeningen, de fabricage en de montage.

Staalconstructie en roostervloer hoogspanningsstation

Anton Constructiewerken heeft een roostervloer gerealiseerd in Breukelen voor een hoogspanningsverdeelstation. Wij hebben de vloer ingemeten, het tekenwerk verzorgd, de onderliggende staalconstructie gefabriceerd en de staalconstructie met daarop de roostervloer gemonteerd.

Controleren remmen van kranen

In opdracht van een van onze klanten zijn de remmen voor het rijden, katten en hijsen van de kranen gecontroleerd. De remmen zijn getest op asbest en zijn waar nodig vernieuwd en opnieuw afgesteld. Door het controleren van de remmen, rijden alle kranen weer soepel. Voor meer informatie over dit project of over de producten en diensten van Anton Industrial Services kunt u contact opnemen met Rick Koelemeij.

Vervangen afzuigkanalen Tata Steel

In de Pelletfabriek van Tata Steel waar ertsen tot pellets worden verwerkt, komt bij het productieproces veel stof vrij. Deze stof wordt op verschillende plekken met lucht afgezogen en door middel van een centraal afzuigkanaal naar een zogenaamde gaswasser geleidt. Om de efficiëntie te vergroten en de uitstoot van stof te verminderen, was het noodzakelijk om een deel van het afzuigkanaal te vervangen door een nieuwe leiding zodat de stofstroom homogeen over het afzuigkanaal wordt verdeeld.

In opdracht van Tata Steel IJmuiden heeft Anton Industrial Services B.V. de engineering, fabricage en montage van het nieuwe afzuigkanaal met de bijbehorende luchtrestricties en ondersteuningsconstructies uitgevoerd. Ook hebben we het oude afzuigkanaal – die buiten gebruik is gesteld – mogen amoveren. Om de slijtage van de bochten tegen te gaan en de duurzaamheid van het afzuigkanaal te garanderen, zijn er deelbare segmentbochten toegepast. Deze bochten zijn aan de binnenkant bekleed met slijtvast keramisch tegelwerk.