Montage windmolen in Duitsland

Anton Industrial Services B.V. heeft de opdracht gekregen voor de montage van ” Precast Concrete Tower” in opdracht van 1 van de grootste producenten van windturbines van de wereld. Anton Industrial Services levert een compleet montage team van gecertificeerde monteurs die de opbouw van de betonnen segmenten, vanaf de fundering tot en met stalen top waar uiteindelijk de turbine op wordt geplaatst, geheel verzorgd. Het project is succesvol en naar grote tevredenheid van de opdrachtgever afgerond.

Oplevering installatie passagiersbrug in Oslo

Anton Air Support B.V. heeft op Oslo Internationaal Airport een Noseloader Passagiersbrug in zijn geheel vervangen voor een type met een bredere cabin. Ook is het hydraulisch systeem en de software vervangen. Luchthaven Oslo is de grootste internationale luchthaven van Noorwegen en de belangrijkste luchthaven van Oslo. De passagiersbrug die wij hebben vervangen, is het prototype van 9 passagiersbruggen die vanaf begin januari 2018 worden vervangen.

Overlagen dakbedekking Station Den Haag Hollands Spoor

Anton Rail & Infra is bezig om Station Den Haag Hollands Spoor te voorzien van nieuwe dakbedekking en loodslabben (strook lood dat zorgt voor een waterdichte aansluiting tussen onderdelen). Ook gaan we de staalconstructie van perronkap spoor 6 saneren van chroom IV en opnieuw conserveren.

In 2018 zullen wij de perronkap van spoor 6 voorzien van nieuwe damwandbeplating.

Overlagen dakbedekking Station Den Haag Hollands Spoor

Anton Rail & Infra is bezig om Station Den Haag Hollands Spoor te voorzien van nieuwe dakbedekking en loodslabben (strook lood dat zorgt voor een waterdichte aansluiting tussen onderdelen). Ook gaan we de staalconstructie van perronkap spoor 6 saneren van chroom IV en opnieuw conserveren.

In 2018 zullen wij de perronkap van spoor 6 voorzien van nieuwe damwandbeplating.

Deksloof bij Broek op Langedijk

In Broek op Langedijk heeft Anton Bouw & Betontechniek voor K. Dekker Bouw & Infra een deksloof gemaakt. Een betonnen afwerking van een stalen damwand, zodat het vaarwater wordt gescheiden van de tuinen van de bewoners. Het project is ingezet om de achterliggende (nieuwbouw)woonwijken beter bereikbaar te maken per boot. De doorgaande vaarroute is op hoogwater niveau, de sloot in Broek op Langedijk was laagwater, hierdoor moest men om de hele wijk heen varen. Door het hoogwater door te trekken is een nieuwe korte vaarroute ontstaan vanuit de nieuwbouw, langs het winkelcentrum naar het 1000 eilandenrijk.

Vervangen polycarbonaatplaten station Duivendrecht

Anton Rail & Infra B.V. zit in de afrondende fase van het project “Vervangen polycarbonaat platen Station Duivendrecht`. Voor onze opdrachtgever ProRail heeft Anton Rail & Infra B.V. de laatste 7 van de 24 lichtstraten op Station Duivendrecht voorzien van nieuwe polycarbonaat platen. De afmontage heeft reeds plaatsgevonden, de restpunten worden tijdens een buitendienststelling in de nacht afgerond. De perrons op Station Duivendrecht zijn na de afronding weer voldoende licht doorlatend geworden met volop diffuus daglicht.

Wij kunnen met gepaste trots terugkijken op een mooi project met een “lichtgevend“ resultaat. Mede door een gedegen werkvoorbereiding, strakke planning, deskundige uitvoering en structureel overleg met onze opdrachtgever ProRail, zijn we samen met onze professionele onderaannemers tot het gewenste resultaat gekomen.

Uitwerking staal- en betonconstructie voor kubus-woning

Anton Constructie- & Adviesbureau heeft voor 2 kubus-woningen in Utrecht de staal- en betonconstructie uitgewerkt. Omdat de staalconstructie in het zicht blijft in de woning, is er veel aandacht besteed aan de verbindingen. Eén woning is, in overleg met de bewoners, zelfs ontworpen zonder stabiliteitsverbanden.

Betonwerk voor nieuwe generatie tankstations

Onlangs is er gestart met de bouw van een nieuwe generatie tankstations. Het eerste NXT tankstation wordt gebouwd in Alkmaar, in het Energy Innovation Park op het Alkmaarse bedrijventerrein Boekelermeer. Anton Bouw & Betontechniek heeft het complete betonwerk voor dit nieuwe tankstation verzorgd.

Tijdlijn voor Riool ‘T Glop in Hoorn

De 16e-eeuwse overkluisde waterloop is het eerste monument onder de grond in Hoorn. Anton Constructiewerken heeft een frame voor het tonen van een tijdlijn geleverd. We hebben hierbij de engineering, productie en montage uitgevoerd. Op het frame zijn bordjes gemonteerd die de tijdlijn van riool ’t Glop weergeven. Ook het luik en de trap, die toegang bieden tot het riool, zijn gemaakt en gemonteerd door Anton Constructiewerken.

Opbouwen van silo

In samenwerking met Schot Alkmaar hebben we een silo opgebouwd en gemonteerd. Twee kranen waren er nodig om het gevaarte met een diameter van 420 centimeter te draaien en te monteren. Dat werd bemoeilijkt door hevige regenval. Toch is het ons gelukt om de klus te klaren binnen de gestelde termijn. Met een tevreden klant als gevolg.